ETUSIVU

Moikka, olen Heta!

Tehtäväni on auttaa ihan tavallisia ihmisiä voimaan paremmin ja löytämään keinot kehittää omaa hyvinvointia. 

Rakastan työtäni hyvinvoinnin parissa ja siksi voin aidosti sanoa, että minulla on asiakkailleni aina paljon annettavaa. Pyrin siihen, että löydämme jokaiselle yksilöllisesti toimivat tavat, joilla saamme tuloksia aikaan!

Annan tarvittavat työkalut, kannustan ja autan. Tarpeen vaatiessa toimin olkapäänä ja tsemppaan eteenpäin. Haluan, että sinä onnistut ja saat mahdollisuuden nauttia energisemmästä arjesta omat tavoitteet toteuttaen!

Olen auttanut upeita naisia onnistuneesti löytämään oman tavan toteuttaa terveellisiä elämäntapoja, joten toivottavasti pääsen auttamaan myös sinua!

Tavoitteeseen pääsemisen ei tarvitse olla vaikeaa ja tuskallista

❓ Oletko kyllästynyt epäonnistuneisiin elämäntapamuutoksiin tai painonpudotuksiin, jotka ei tuota haluttua tulosta?

❓ Etkö tiedä, mitä sinun pitäisi tehdä, jotta tuloksia syntyisi?

❓ Koetko, että muut saa tuloksia paljon helpommin ja itse junnaat vain paikoillaan täysin tuloksetta samoja asioita toistaen?

❓ Oletko ehkä vailla selkeitä ohjeita, joiden avulla sinäkin voit onnistua ja saavuttaa tavoitteesi helpommin ja nopeammin kuin omin avuin?

Olisiko vihdoin aika saavuttaa sinun tavoitteesi?

1. Tee päätös

Päätös on ensimmänen ja suurin askel matkallasi kohti tavoitettasi. Kun tiedät mitä haluat ja miksi – olet jo matkalla kohti tavoitettasi. Tee siis päätös omasta hyvinvoinnistasi jo tänään!

2. Löydä toimiva tapa

Kun olet löytänyt itsellesi toimivan tien kulkea, on tavoitteeseen pääseminen huomattavasti helpompaa. Autan sinua mielelläni löytämään oman tien, jonka avulla onnistut!

3. Saavuta tavoitteesi

Viimein on aika saavuttaa tavoitteet! Päämäärätietoinen tekeminen ja asioiden toistaminen vie sinua päivä päivältä lähemmäksi tavoitteitasi ja loppuviimein saavutat niistä jokaisen!

Koulutukset:

›  Hyvinvointivalmentaja – 2017
›  Kuntosalivalmentaja – 2018
›  Auktorisoitu Personal Trainer – 2018
›  (Ravintovalmentaja – 2022)